Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Κάτι άλλο δεν μπορώ να κάνω αγαπητοί φίλοι... δυσαρεστημένοι.


 
Καλή σας ημέρα!!!

Για το τι... ακούω από χθες και μέχρι ποιος ξέρει πότε, από τους φίλους και οπαδούς του ΟΣΦΠ για τα γραφόμενα μου... δεν λέγεται (που λέει ο λόγος έτσι)?

Γενεές δέκα...τέσσερις και πάει λέγοντας. Κοιτάξτε... για να μην ταλαιπωρούνται κάποιοι και για να πάψουν αυτοί οι κάποιοι να μου προκαλούν... γέλιο φτηνής αξίας, διαβάστε τα παρακάτω :

Εγώ δεν είμαι κανένας "ψευτοεπαγγελματίας" όπου η ανεργία με έκανε να... ανοίξω μπλοκ... για  βιοπορισμό... γράφοντας και παρουσιάζοντας... γενικώς και αορίστως προκειμένου να κυνηγάω σαν τρελός τους αριθμούς των επισκεπτών μου, ποντάροντας στα... "κλικ". Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα... για να τρέχω στους ρυθμούς της σύγχρονης ιντερνετικής επικοινωνίας και να κάνω το κορόιδο έναντι των... απόψεων μου!!!

Είτε διαβάζουν την σελίδα μου καθημερινά  1,000 επισκέπτες όπως στην εποχή του σαιτ μου, είτε την διαβάζουν 5... 10... άτομα τον χρόνο... το ίδιο μου κάνει!!! Εγώ πολύ απλά στην σελίδα μου γράφω τις προσωπικές μου απόψεις για διάφορα θέματα... και από εκεί και πέρα το μείζον θέμα μου είναι ο στοιχηματισμός!!! Όσοι τώρα... είναι ευχαριστημένοι από τις απόψεις μου αλλά και από τις στοιχηματικές επιλογές μου, έχει καλώς... και τους ευχαριστώ. 

Κάτι άλλο δεν μπορώ να κάνω αγαπητοί φίλοι... δυσαρεστημένοι.

Δεν ξεχνάμε πως από την 1η Ιουνίου 2011 ξεκινάει το δεύτερο στοιχηματικό  εξάμηνο και θα αρχίσει να λειτουργεί και το ταμείο μας και πάλι.

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΜΑΣ ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΒΕΤ365

Δανία - 1η Κατηγορία - ΑΒ Κοπεγχάγη v Χόμπρο = 1 - 2,10 Χ 20 ευρώ = 1-1 LOSE 20 euro
Δανία - 1η Κατηγορία - AGF Άαρχους v Βέιλε = 1 - 1,60 Χ 20 ευρώ = 1-1 LOSE 20 euro


COMBO
Ισλανδία - Κύπελλο - Χάμαρ v KFS = 1 - 1,50 = 2-0 WIN
Ρωσία - 1η Κατηγορία - Καμάζ Ναμπ Σελνί v Τσερνομόρετς Νοβοροσιγίσκ = 1 - 1,50 = 3-1 WIN
Συνολική απόδοση 2,25 Χ 20 ευρώ = WIN 25 euro

"ΚΑΡΦΙ"
Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα U19 - Τσεχία U19 v Ισραήλ U19 = 1 - 1,33 = 2-1 WIN
Βαλτική Λίγκα - Βέντσπιλς v Σιαουλάι = 1 - 1,25 = 2-0 WIN
Estonia - Meistriliiga - Κουρεσάαρε v Σιλαμάε Κάλεβ = 2 - 1,30 = 0-1 WIN
Συνολική απόδοση 2,16 Χ 20 ευρώ = WIN 23,2 euro
 

Πέρασε το καρφί μαζί με το COMBO και σώθηκε η σημερινή παρτίδα... με κέρδος 8,2 ευρώ... παρά τα 2 άστοχα μονά πονταρίσματα της Δανίας.



Diasim