Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Το... έπαιξα και μάγκας!!!


Καλή σας ημέρα!!!

Την ξεφτίλησα την μοναδική Μαριώ εχθές και εσάς σας πήρα στον λαιμό μου με τα πονταρίσματα μου!!!
Δεν έχει καμία σημασία τι έγραψε προχθές το... ταμπλό. Σημασία έχει τι έγραψε χθές...  και χθές έγραψε 0 στα 4 μαζί με 85 ευρώ που κάνανε φτερά απο το ταμείο μας!!!
Μου... φάγανε το πορτοφόλι μέσα απο τα μάτια μου και σαν βλάκας καθόμουν και αρμένιζα!!! Το έπαιζα και μάγκας...!!!

Ένα μεγάλο συγνώμη σε όσους πήρα στον λαιμό μου με τις χθεσινές επιλογές μου!!! 



H ΣΗΜΕΡΙΝH ΕΠΙΛΟΓH ΜΟΥ


COMBO
Ρωσία - Πρέμιερ Λιγκ - Βόλγκα Νίζνι Νόβγκοροντ v Κρίλια Σοβέτοφ = 1 - 1,70 = 2-0 WIN
ATP - Λονδίνο - Προημιτλεικοί - Ραφαέλ Ναδάλ   v   Τζο-Γουίνφριντ Τσόνγκα = 1 - 1,25 = 1-2 LOSE
Συνολική απόδοση 2,13 Χ 45 ευρώ = LOSE 45 EURO

Diasim